12 LOWONGAN KERJA PT. SOHO INDUSTRI FARMASI

Monday 29 November 2010

lOWONGAN Kerja PT. SOHO Industri Farmasi
Urgently needed :
(1) GA Supervisor (D3/S1 Management, min. 3 years experience)
(2) Calibration Supervisor (min 3 years experience in related area)
(3) Stability Method Development Supervisor (Chemistry/Pharmacist, min 2 years
experience in related area)

(4) Physical Chemical Method Development Supervisor (Chemistry/Pharmacist, min 2
years experience in related area)
(5) Warehouse Supervisor (S1 Pharmacy, with min 2 years experience in related
area)
(6) Contract Manufacturing Supervisor (min 2 years experience in related area,
from pharmaceutical company will be an advantage)
(7) Building Maintenance Coordinator
(8) House Keeping Coordinator
(9) GA Branch Coordinator (willing to be placed outside Jakarta)
(10) Continuous Improvement Exe
(11) Validation Engineer (Pharmacist/Industrial Engineering, min 2 years
experience)
(11) Packaging Development Executive
(12) Analyst (SMAK/SMF, min 1 year experience)
Please send your update CV to natalia.suwignyo@sohogroup.com

0 comments:

Post a Comment